klämskada de lux

då va olyckan framme igen dårå.. o denna gången bjuder fröken månsson på en klämskada som gör rövens ont. Va på gymmet o skulle justera en ställning.. gick väl sådär, resulterade i att ställningen sjönk ihop med en väldans fart när jag drog ut en sprint. tyckte ändå jag höll emot.. men fy ända in i helvete! Innan jag kände att jag satt fast! jeees! Sprang ut på dass o skölde fingret med iskallt vatten och försökte trycka ut fingret som såg ut som en jävla bergtopp... vit, blå,röd va fingret då.. alltså lite halvdött.. blev superyr så jag fick ställa mej ute 2 sek innan jag fick lägga mej på golvet.. intressant hur kroppen kan reagera märkligt när det händer nått.. men men.. när allt hade lugnat sig fortsatte jag min träning, men ingen station när händerna behövdes användas.. känseln börjar komma tillbaka i fingret nu, men hmm inte behagligt nånstans :( kommer troligen bli värre imorgon...
 
  
 
Nu ska ja packa till imorgon, sen sussa.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj aj!!!! Kan inte ha varit skönt :-( :-(

Svar: Kändes ganska duktigt. Men e man en viking så e man. Lite stel idag... Pok
Emsan

2013-09-23 @ 06:21:32
Postat av: Anonym

Ta d lugnt fortsättningsvis :-)

Svar: Jobbar på d ;)
Emsan

2013-09-23 @ 20:44:18
Postat av: Anonym

Kan du använda fingret som vanligt nu? :-)

2013-09-25 @ 01:35:48
Postat av: Anonym

Kan du använda fingret som vanligt nu? :-)

Svar: Japp fingret är ok nu. Bara ett blåmärke kvar
Emsan

2013-09-25 @ 01:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0