Im back :)

Japp idag var jag tillbaka på jobbet igen med ny energi.. hmm eller!? tröttare än nånsin men jag befann mig ändå på jobbet. Jobbade lagom länge idag, 11.45.. glassigt eller vad! Tokskönt! Lyckades även söva Aggebagge som har börjat på förskolan på riktigt nu, ingen annan som lyckats söva henne förutom jag.. Moster är bäst, tog bara nån minut. Efter jobbet åkte jag in till stan och lånade en bok på bibblan som jag tydligen behövde till nått arbete :) Så nu har jag lite att göra om vi säger så. Det går framåt med studierna, gäller att ligga på framkant från start. Jag hann föresten även med att shoppa idag.. wihoooo! Idag fick det bli lite tröjor och en regnjacka.. Börjar ju tydligen bli höst nu!? Mörkare och kallare. Fördelen med hösten är bannemej att man får ha på sej slappekläder och tända ljus och bara vara och nackdelen är ju bara att det blir mörkare :) Dig deal!? Här är lite från dagens inköp :) Känner sej som en liten körv, men är d slappekläder så är det slappekläder. Det roliga är att jag kan se framför mig när ja går runt och lökar i lyan med leggings, raggisar o slappetröja.. Då är ja chill på hög nivå. Fullfart mot höstrusk o vintern, slappe-Ems ska fram :)
 
  
 
Vad händer mer idag då? well, nu har jag suttit o försökt läsa en stund och tittat på allt som ska hinnas  med i skolan samtidigt som jag jobbar. framförhållning deluxe.
 
Om 1h ska jag faktiskt försöka träna, mmmhm, fan nu får det va dax. trött på mig själv att jag inte hinner med allt som jag önskar.. men sakta men säker brukar de säga... Ska gå på Aerolates, fråga mig inte riktigt vad det är, men förhoppningsvis en lugn aktivitet.. eller? hahah! Det är väl lite styrka, blandning av yoga och pilates.. Ahhh kommer troligen en recension om den träningen sen :) Hoppas du har det toppenbra. Massa pussar o kramisar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med bilder :-). Fina tröjor, jacka och fin tjej :-)

Svar: Haha tack :)
Emsan

2013-09-03 @ 07:19:54
Postat av: Anonym

Bra med träning en annan behöver oxå komma igång efter att slappat och bara ätit massa hela sommaren.

Svar: Haha fint att unna sig lite gotte. Ska se om ja kan komma igång med träningsrutinerna igen :)
Emsan

2013-09-03 @ 14:31:13
Postat av: Anonym

Ja man måste unna sig :-). Men 5 kg upp under sommaren med allt grillande och utebliven träning, illa illa :-p

Svar: Tsss, jag vågar inte ens chansa på hur möe jag gått upp :( har inte ens badat i år, slapp liksom beach2013 :) men nästa sommar hahahahha!
Emsan

2013-09-03 @ 16:51:05
Postat av: Anonym

Är du fri från hostan nu?

Svar: Jag har inte ont i halsen iaf, men hostan är fortfarande kvar. Creepy!
Emsan

2013-09-03 @ 17:24:47
Postat av: Anonym

Du ser lika fin ut som alltid så tror inte du gått upp så mkt, ibland kan d även vara klädsamt för en tjej att gå upp lite :-). Jobbigt med hostan :-(

Svar: Hahah vet ej :) gulligt du e :) aj jävla hosta! Morr! Ska ev kolla lungorna så det inte är nått, haft hosta länge nu. :( kanske behöver med nått för luftrören me... :)
Emsan

2013-09-04 @ 08:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0