helt ok måndag

Vilken dag alltså :) Det har varkligen varit full rulle på jobbet, men det är ju inte ovanligt. Jobbade över 3,5h och under de timmarna jag jobbade över fick vi minsann ett skrattanfall som hette duga, dont ask! hehe va trött och sjukt lökiga kollegor... Efter att ha jobbat klart for jag in till stan för att träna... ohh kära loket :) Lika mycket folk som alltid. Idag fick det bli armar bland alla biffrna o lökarna asg, det blev även magarna och avslutningsvis 30 svettiga minutrar på crosstrainern. Kändes finfint efteråt. :) Satte mig i bastun efterår, spagetthi de lux.
 
Hur har din dag vatt? Fin hoppas jag. Blir läggdax tidigt ikväll, funderar på att åka ut tidigre till jobbet och skriva ut en massa grejer o hålla på med lite pappersarbete, eftersom ja är lillchef på jobbet asg.. Blev tydligen lillchef.. ett exempel är tex att de ringer efter mig och låter mig ta beslut om saker och ting... på min lediga dag(fredags).. wtf, de kan väl ta egna beslut eller vad är problemet med vuxna människor... men gillar den statusen.. lillchefen :) ¨''
 
 Nu ligger jag nermoffad i soffan och kollar på how I met your mother, senare ska ja glutta på the exes, hihi! Rolig! massa pussar o kramisar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra dag mini boss ;-). Skönt att hoppa ner i soffan efter en sådan dag :-). Själv slarvade jag idag och det blev ingen träning utan lösgodis och Spartacus framför tv:n :-p.

2013-09-30 @ 19:36:22
Postat av: Emma Månsson

hehe ah galet gytt :) tänt ljus o chillar under flufftäcket asg. chill på hög nivå. Imorgon blir det träning igen. Hahah gobit!Gotte e fint som snus, ja har inget smaskigt hemma, nästan så man får abstinens :) pok

2013-09-30 @ 19:49:25
URL: http://skyttetrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Träning igen!! Då får jag oxå ta tag i det imorgon :-p

2013-09-30 @ 20:30:10
Postat av: Emma Månsson

japp gäller att ligga i om det ska bli nått resultat :) Du är bäst :)

2013-09-30 @ 20:49:54
URL: http://skyttetrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det gäller ju att hålla igång. Får bli gymmet idag hehee... bilder efterlyses som vanligt ;-)

Svar: Hoppas man får vara frisk så man kan träna på riktigt :) hehe gobit
Emsan

2013-10-01 @ 12:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0