Härliga söndag

Idag gick jag in och kollade resultatlistan, vann båda omgångerna igår :) wii, härlig start på säsongen. Lönar sig att smygträna ibland :)
 
Idag har jag även passat Aggebaggebus <3 Vi har hjälpt mami och papi att höststäda tomten, bland annat räfsat löv, plockat bort en massa frukt som fallit till marken och åkt skottskärra :) Så vi har haft en toppendag i det underbara vädret.
 
Blev även lite träning på eftermiddagen, på Aspös gym.. va alldeles ensam, skönt! Körde lite allt möjligt, men främst armar, axlar, mage och lite på crosstrainern. Har kommit underfund med att jag behöver komma igång efter sommaren hehe :) Säger ingenting mer :) Efter träningen satte jag mig i bastun och svettades som en liten gris, lövly. Nu sitter jag hemma hos päronen och känner mig som en liten spagetthi... mör i hela kroppen.
 
imorgon är det full rulle som vanligt, jobb, ska även jobba över och täcka för en kollega, träna och sen hem och slappa. Ligger så pass bra nu med skolan så att jag kan försöka andas ut :) Klarade min första uppgift på skolan, känns skönt det me! wiii! Lycklig..
 
Hoppas du/ni me har haft en toppenbra dag. Nu blir det kaffelaffe <3 Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :-)

Svar: Tack ;) nu är d dax.att göra sej redo för att dra.till jobbet pok
Emsan

2013-09-29 @ 21:26:49
Postat av: Anonym

Grattis! :-)

2013-09-29 @ 21:26:50
Postat av: Anonym

Hur kom du underful med att du behöver komma igång med träningen igen? ;)

Svar: Well, spegeln är inte min bästa vänn :( sen vill man få.in.d som en rutin. ;)
Emsan

2013-09-30 @ 15:44:50
Postat av: Anonym

Jag tycker oxå att spegeln är elak efter sommaren men du ser ju fin ut som alltid!!!!

Svar: hehe eller hur :)
Emsan

2013-09-30 @ 16:44:19
Postat av: Anonym

;-)

2013-09-30 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0