God morgon

God morgon :)
Igår på min lediga dag hände det ju ganska möe ändå, mest nöjd blev jag med att jag skickade in första uppgiften till skolan, wii. Påbörjade även andra uppgiften, vet ej om jag uppfattade den rätt, men men återstår att se. Gäller att ha lite framförhållning. :) Somnade ganska tidigt igår och vaknade nyss. Har redan duschat, plockat undan lite o så, blir nog frulle me snart. En fet kopp kaffe till en början iallafall.
 
I eftermiddag/kväll blir det kräftskiva hemma hos farmor o krister, vi kommer vara ett gäng som vanligt.. kuligt att få träffa hela familjen addams <3 
 
Jag blir så jävla trött på min hosta nu alltså.Igår kändes det precis som om nån stack en kniv rakt in bland revbenen/lungorna på mej, lite mindre skönt med andra ord. Varje gång ja försökte resa mej så högg det, får se vas överläkaren säger på tisdag.. ska bli skönt att få det uppkollat osv, en läkare som har tid att undersöka, om man ska jämföra med de nötterna på vårdcentralen inne i stan. 
 
Nu ska ja nog göra mej iordning, kan ju inte gå runt o lulla i morgonrocken hela dagen ;) *tsss* Hoppas ni får en kanonbra dag. pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräftor, gott. Ha så trevligt :-)

Svar: Jättegott med kräftor ;) mums ;) ska bli skoj, händer för din del?
Emsan

2013-09-14 @ 09:18:07
Postat av: Anonym

Oh skaldjur är ju så gott!

2013-09-15 @ 01:42:42
Postat av: Anonym

Helgen har varit jobb jobb jobb :-(

Svar: Stackare :( på helgen ska man ju vila.
Emsan

2013-09-15 @ 13:55:51
Postat av: Anonym

Hur har du det med hostan lilla tösabit? :)

Svar: hostan har gett med sej... :) skönt det :)
Emsan

2013-09-17 @ 16:49:39
Postat av: Anonym

Det var ju riktigt bra :D. Du har ju plågats nog av den kan man tycka :P

Svar: Japp så det är betydligt mycket bättre. Hur är det med dej?
Emsan

2013-09-17 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0