Amen suck!

Ah det har verkligen vatt en hektiskt dag. Många kids, sjuk personal m.m. så jag har slitit som en liten iller idag. Många barn, försökt pussla ihop schema som kan täcka morgondagens arbetspass för de som jobbar, pappersarbete, kvällsmöte, planera hösten...Känner att jag sköter mitt jobb proffsigt, men så fort jag slutar blir jag som en knasputte.. Ahh shit känner mig duktigt sliten, detta visade sig när jag kom in till stan. 
 
Körde av färjan, körde och gjorde ett snabbt jobbärende, jagade parkeringsplats (långt borta), upp i lägenheten och lämnade av väskan, ut igen för att göra ett ärende, påväg upp till lägenheten kom jag på att jag hade matvaror i bilen.. *suck* skakade på huvudet och suckade, ner igen och traskade bort till bilen, fick med mej varorna och sedan upp i lägenheten igen.. ahh mamma mia, behöver jag säga mer!? 
 
Tror jag är lite trött va... Vad händer imorgon då? Jag är ledig.. :) 1) blodcentralen 2) göra ärenden 3) skjuta 4) kalas på ön... sen ska jag passa Aggebaggebus i helgen <3 Nu ska jag duscha o sen krya ner i sängen. Massa pussar o kramisar från en trött liten själ <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt :-)

Svar: Natti underbara du. Pok
Emsan

2013-09-26 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0