Sovmorgon

Fy bubblan va skönt det var att ta en sovmorgon, va inte igår! Sov bannemej till 09.00, fick dock dra täcket över huvudet flertal gånger. Blev alldeles matt o kroppen efter vadet i jacuzzin, konstigt va?! hehe somnade som en stock redan kl 21.30.. Idag har jag ändå lyckats hålla mig vaken längre. :)
 
Idag har jag faktiskt vatt riktigt duktig! *klapp på axeln*, gjorde färdigt en uppgift som ska in v 46 :) Gäller att ligga i mina damer och herrar. Lyckades få ihop ca 4 sidor. omg! Överarbetat eller inte.. men va fan frågorna skulle ju besvaras.. :) De andra kommer väl få en chock när jag lämnar in att.. men men. :) Bara att läsa så ögonen går i kors mohahaa!
 
Förutom allt pluggande som tatt hela dagen, hann jag ner en svänga till familjen Nordström för att chilledilla <3 Medan idas man och vänner höll sej utan satt brudarna (jag, ida, agge och malin) uppe och tog det allmänt lugnt ihop. Kollade tv o lekte med trollungen.
 
Nu ikväll ska jag inte göra så speciellt mycket, ska koppla av. och imorgon ska jag ge tusan i att göra skolgrejer, annars blir det smäll på fingrarna, för att slappna av är tydligen viktigt me har jag hört. Kollade lite grann på olika kurser igen.. allt ifrån inriktning förskola till sociologi, träning och kostlära osv.. Finns mycket spännannde, känner på mig att jag kommer bli som pappas kusse som studerar o studerar.. men är man intresserad av olika saker så ska man tusan läsa det me, annars ångrar man sig säkert.
 
Hoppas din lördag har vatt bra hittils. Nu ska jag pilla mig lite i naveln o löka här i mina slappekläder innan det är natti natti för fröken löken. pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slit bara inte ut dig, hoppas du sover gott nu /Henke

Svar: Sovit ok men vaknade för en liten stund sen.. :) ska.försöka att inte slita ut mig pok
Emsan

2013-10-27 @ 01:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0