nu tar ja helg!

Ohhhh färdigjobbad för denna veckan. Helt slut som människa! Ont i kroppen har jag me, en blandning av träningsvärk o nått annat.. don´t know. Dagen har funkat väldigt bra tycker jag, trots en ganska lång dag. Har pysslat även idag, gjort lite kort.. med kort menar jag teckenspråkskort, sjukt intressant.. fick ett ryck. Har nämligen någon/ra som är ibehov av det.. så vi smygstartar lite fint med färger och väder :) kuligt som tusan, älskar sånt.. egentligen skulle man ju läst teckenspråk, kan man snacka utan att nån fattar me hehehehhe, skojar. 
 
Ohh vad händer i morgon då? jo jag ska börja dagen med omeperazol eller vad det heter, alvedon kanske.. sen gå på staun, sen passa Agge på eftermiddagen.. Förskolan har öppet hus, så pass på att ta er en titt.. 8-11 och 13-16.. Välkomna dit! :) 
 
Åhh fick ett brev från lungmottagningen, återkontroll.. den 20 nov, får bli komp den dagen... yeah, lika bra.. 
 
Ohhhh my gud! Alltså sist jag va på stan hade det kommit sååå många julgrejer, redan! men ska jag vara ärlig.. idag är det ju faktiskt 2 månader till julafton.. tiden går ganska snabbt :) 
 
Vad ska jag göra nu ikväll då? jo, det blir slappe för fulla muggar, behöver vila upp mig..  Hur har din dag vatt? pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redan julgrejer i butikerna... oj oj oj

Svar: mmmhm ;)
Emsan

2013-10-24 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0