Nu jävlar ska d bli rutin

Ohhh träning idag me, sweet! Idag testade jag mina kassa lungor :) Inledde träningen med en powerwalk med lutningsintervaller 30 minuter, lagom varmt.. armar, rygg, mage och lite ben sen gav jag mig tusan på att jag skulle springa lite.. 30 min intervaller med 3 minuters mellanrum :) Svettigt eller vad, mmmhm!  mellan en skala på 1-10 va jag nog en klar 10 hihi! För att varva ner satte jag mig sen på en spinningcykel o trampade lite sakta. Kan ju säga att det va tokskönt att ställa sig i duschen efteråt. Som jag tidigare har sagt, spagetthi! Hoppas nu jag får hålla mig frisk så jag kan ånga på som jag gjorde förr :) In med träning som en rutin!!! Ska se om jag kan träna imorgon me, kanske på ön.. får se vad jag är sugen på.. som ni ser behövs det tränas! kondis eller nått förbrännande asg! Korv! Say no more...
 
 
 
Hur har din dag vatt? Jag har gjort om lite på förskolan, lite grejer som är roliga, förberett det kommande temat o gjort det allmänt mysigt nu när det börjar bli höst. <3 me like och förhoppningsvis de andra me ;) 
 
Nu ikväll har jag diskat, städat, förberett morgondagen o nu ligger ja o degar på soffan.. Slappestil med baggerjeans o raggisar hehehehe sweet!
 
 
 
Ohhh är sådär toksugen på nått gotte, farligt det där.. har ju inget hemma.. tur man är lat just nu så man inte orkar gå o köpa onyttigheter :) Men imorgon kanske.. eller?! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys!!! :)

Svar: Alltid superyms <3
Emsan

2013-10-01 @ 22:39:22
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer igång med träningen, brukar kännas jäkligt gott :D

Svar: Ah vill komma igång, lyckas jah.nog med om jag får vara frisk haha. Alltid tokgytt att träna
Emsan

2013-10-01 @ 23:39:33
Postat av: Anonym

:-)

2013-10-02 @ 16:53:41
Postat av: Anonym

Gillar när du lägger upp bilder ;-). Hoppa du får en bra helg :-)

Svar: ;)
Emsan

2013-10-04 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0