nice

o så va helgen över :) Vatt i utomsocknes o hälsat på ett par härliga människor nu i helgen, tiden går så fort... Fick en massa fina saker, allt ifrån kristallskålar o ramar. OHhhh jag som länge letat efter ett par snygga ramar att stoppa mina fina bilder i. Hade tänkt ha dem uppsatta i den långsmala korridoren :) Tror det kommer bli awesome! Ska ha dessa o sen blanda med guldramar tror jag, eller svarta... smakråd?! Vart köper man snygga gamla ramar!? Blivit tokförälskad i sånna... 
 
 
 
Imorgon blir det en fullspäckad dag som vanligt, jobb, utbildning på jobbet och plugg.. borde hinna träna me.. har tävling i helgen me, jees! Viktig tävling i helgen, som påverkar rankingplatsen :) Spännande! 
 
Hur har din helg vatt?Föresten, klippte mig som jag brukar göra, side cut o slingade håret.. här kommer en bild :) Får bli bättre bild later :)
 
 
 
 Massa pussar o kramisar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh fin fin fin!!

2013-10-06 @ 21:42:36
Postat av: Mamz

ENKLA har gamla saker ...jaja de e oanvända så klart :)

Svar: Mams: har vatt där inne o dreglat flera gånger, men de går inte att sätta upp, vara stående på ett bord osv. Kollar vidare. Puss
Emsan

2013-10-06 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0