kämpa på :)

Vilka jävla dagar det vatt alltså... Det har vatt möten hit och dit. Igår jobbade jag hela dagen + medarbetarsamtal+APT+Föräldrarrådsmöte...Fatta vad mycket komp jag har att plocka ut nu, underbart.. Passar bra till julen och höstlovet som kommer med stormsteg..mycket igång samtidigt. Kom inte hem förräns 20.30 igår och va lagom mör i huve, blev läggdax tidigt :) Sen upp tidigt idag, jobba, träna o sen hem. Väl hemma bakades det bröd. Idag fick det bli lingonbröd och valnötsbröd, va ska jag säga mer än smaskens!!!! Har även hunnit tvätta och diska.. Härligt att få lite gjort om dagarna. 
 
Imorgon blir det ännu en långdag. :) Jobba en vanlig dag och sen på kvällen blir det en liten kurs/föreläsning.. spännande.. Tur det snart är helg så man kan vila upp sej.. denna helgen är det iallafall ingen tävling, men behöver dock sitta lite med skolarbetena som skall lämnas in senast söndag. Går bra med skolan verkar det som, lite flyt har man nog ändå.. Pusselbitar börjar falla på plats sakta men säkert.
 
Med tanke på Höstlov/halloween så har vi en liten hemlighet, en hemlis som inte handlar om mig asg.. nått som någon i familjen kommer skratta åt! Jag säger inte mer än så eftersom jag vet att några familjemedlemmar läser min blogg.. men kan lova att det kommer bli hysteriskt roligt.. Bild på denna roliga händelse kommer inom kort, lovar! Vad händer under v 44 för er del? Nått halloweenande?! Jag ska jobba och ha askul med de barn som är inne  på jobbet. Lövly! 
 
En sak som värmde mitt lilla hjärta var i samband med öppningen på förskolan, då det kom ett barn som ropade "Emma!" från hallen och sprang mot mig och längde sig runt mig när jag satte mig på knä.. det blev en härlig kram och en puss på kinden.. alltså tror ni man njuter!? Fin start på dagen helt enkelt.. Nöjd med jobbet :) trots att det är galet mycket ibland så man får tuppjuck! 
 
Nu blir det lite glögg o chill i soffan.. Inväntar en film som börjar kl 21.00, hoppas ja hinner kolla lite innan jag somnar :) Hur har din dag vatt? Pussar 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0