kalas o firande

Hello hello!
Idag bröt jag mitt löfte om att jag inte skulle göra skoluppgifter, tjiii fick jag.. satte mig redan i morse med en uppgift.. Koppla av! När ska jag lära mig! Idag har vi även firat farmor som fyller 74 år imorgon, samtidigt hade vi en liten halloweenfest med familjen addams:) Charmigt eller vad. Det bjöds på findricka, lax, potatis, sås o efterrätt :) Slutade med att nån tog mitt vinglas så ja fick dricka i kaffekoppen, tänk va jag kan bjuda på ett par skratt då o då alltså. mohahaha! Såhär kan det se ut hemma hos familjen Addams...
 
 

Jag har även hunnit med en liten promenix tillsammans med världens bästa mami :) Känns som man har huinnit med 1000 saker :) hihi nu går vi snart in i v 44, fan va tiden går fort alltså! Kommer eventuellt bli en ganska lugn vecka, trots en inskolning o halloweenfirande tillsammans med barnen. Jag ska iallafall försöka chilla denna vecka som kommer, mindre barn och mer tid för att hinna andas på jobbet.
 
Hur ser din kommande vecka ut? Ja ska planera halloweenfest på jobbet, plugga lite, planera lite annat o så.. Puss o gull
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0