jobb, träning, staun :)

Hej o hå!
idag har det vatt en brao dag, trots stress i vanlig ordning. Men det har ändå vatt härligt att jobba med härliga Ingrid <3 En av de bästaste kollegorna ever :) Vi har minsann pysslat lite till temat, sjukt fina burkar.. man kan använda dom som matteburkar eller annat.. kolla vad läckra. Ljuvligt att höra positiv respons på allt vi gjort :) 
 
 
Efter jobbet idag blev det träning.. idag va jag så duktig så jag sprang 4 km intervaller.. för en som inte kan andas så bra är det väl ganska bra med tiden 30 min 30 sek hehehe jag är iallafall nöjd :) sen fick det bli lite lite armar.. sen blev det en härlig dusch efteråt. 
 
Väl inne i stan blev det en runda på staun, men hade inte riktigt ro att glutta på allt. Kollade lite på julklappar och lite andra grejer. Imorgon ska ja gå på stan i lugn och ro, slutar nämligen tidigt. Men ska minsann träna imorgon me :) Ska försöka igen då.. hoppas man orkar det, alltid fint med kondition :) 
 
Nu blir det värmekudde, glögg o slappe i soffan. Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0