jämförelse? Tips?

Nu ska vi se... jämförelsen.. från den där lite "källare" känslan när man sitter i den lilla blå toan till ett helt annat dass.. Ska givetvis bli mer kärlek till det rummet. Funderar på scharbloner eller nån text på väggen osv.. men en sak i taget... 
 
   
 
 
Kanske inte jätteintressant med bilder på ett dass, men det blev betydligt mycket ljusare o finare med annan färg. Lite småsaker sen så är det en riktig mysig toa, knasigt sagt. Har tänt lite ljus där inne nu, lyser lövly. Kul att inreda lite i taget :) Tips på scharbloner eller nån annan dekoration? Dassboken asg! kommer man väl sitta där o fnissa i ett par timmar hehe.. skämt o sido... Klar förbättring?
 
Snart blir det glögg, blev sådär toksugen när jag va o handlade idag.. tidigt tänker ni! eller hur, men ibland så kan man bara inte motstå. 
 
Imorgon blir det långdag... pust! Jobb, medarbetarsamtal, ATP och sen föräldrarrådsmöte.. får se om jag behöver sitta med på det sista mötet där eller om nån annan kollega kan tänka sig att ställa upp. 
 
Massa pussar o kramisar 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamz

Ni är skickliga hantverkare :) bra julklapps tips har jag kommit på Haha

2013-10-14 @ 21:46:56
Postat av: Mamz

Ni är skickliga hantverkare :) bra julklapps tips har jag kommit på Haha

2013-10-14 @ 21:46:57
Postat av: Anonym

Fint :-)

Svar: Haha iallafall bättre än innan.:) o.bättre ska d bli :)
Emsan

2013-10-14 @ 22:55:35
Postat av: Anonym

Snyggt och fräscht :-)

2013-10-15 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0