Hunnit med en del

Tävling: I lördags va det tävling i Söraby, en viktig månadstest.. bra för rankingen :) Nervös o osäker innan start men tusan va bra d kändes.. 410,1 (393). Nöjd med resultatet, skjöt på ca 35 minuter o har 50 min på sej.. bra tempo. Resultatet räckte till final men där blev det knas, räckte inte hela vägen. I det stora hela är jag nöjd med tävlingen. Tack maskot för att du ville åka med ;)
 
 
Måla om lillatoan: Idag fick den lilla hemska toan en make-over.. Istf en babyblå, rättare sagt mesblå, kallt färg fick den nu bli ljusljusljusgrå, som matchar sovrummet och vardagsrummet... Blev stor skillnad! En tavelllist och lite ljus, matta o växt så jädrar snackar vi mystoa :) Nöjd!
 
 
 
löparunda: Pust, jag med min dåliga kondis! Fick för oss att ta en löparunda ute på Rosenholm.. Urk på burk! småruggigt va det ute me.Trots att man sprang ljusslingan o musik i öronen så såg det duktigt. backar hit och dit.. o jag som inte kan andas om ja springer va det en utmaning.. Men nöjd va jag som få när jag kom fram till parkeringen igen :) Säkert 30 min löpning.. Svettigt och blodsmak i halsen, heja! Kändes ändå bra efteråt. Nu är man lite småskakig. Får bli mer träning kommande vecka. 
 
Hunnit med mycket denna helgen alltså.. high five ;) mohahaha
Nu blir det slappe.. puss o kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder toan? :-)

Svar: När allt e helt klart kommer före o efter :)
Emsan

2013-10-13 @ 21:27:53
Postat av: Anonym

Gytt :-)

2013-10-13 @ 23:44:37
Postat av: Anonym

Oj det var länge sedan jag läste le blogg!
Kul Emma,
Pok
J

2013-10-14 @ 08:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0