Amen va fan!

Ohhh det är inte sant, hur möe otur får man ha egentligen?!
Imorse kom hantverkarna för att kolla i badrummet med tanke på läckan någonstans emellan mitt o grannen under. De kom tidigt på morgonen och konstaterade att det inte va panik, så de stack o käkade frulle först innan de kom tillbaka. De konstaterade snabbt att det behövdes flera hantverkare, bland annat golvläggar m.m jeeesus säger jag! De kommer med andra ord rivs upp hela jävla badrummet, stänga av vattnet under tiden de mojar med rören osv.. alltså inga toabesök, dusch eller tvättning, visst verkar det intressant.. Man kommer ju inte kunna bo i en jävla flyttfirma! Ohhh hyresvärden svarar inte heller men han ska fan få stå för all kostnad.. detta är ju sjukt! han svarade nämligen inte när hanterkarna försökte nå honom, känns som man är med i fuskbyggarna för tusan. När jag ställde frågan om hur lång tid detta kommer att ta svarade den ena hantverkaren: "obestämd tid, det är upp till hyresvärden och resterande hantverkare", alltså helt allvarligt när de säger så kan det ta sjukt lång tid... de ska lägga beställningar, få hantverkare som kan jobba o hyresvärden ska godkänna.. Ohhh jag ska fan inte ha några förhoppningar över huvudtaget med tanke på hur hyresvärden är. Inga jävla provisoriska lösningar denna gången tack!
 
Blev sjukt irriterad så jag blev tvungen att gå på stan med syrran o Agge.. Tröstshoppade lagom till löning o allt, japp jag har pengar kvar asg ;) Efter shoppingen på stan bytte syrran och jag bil, så ja kunde ta hem Agge till ön igen och jag plockade även med mig katten till Aspö. Vi vill inte bo där i allt liv o kaos. Så i familjebilen med allt o sen ut :) Väl ute på ön blev det kvalitetstid med busan, Alice sprang supernöjd ut på gräset o lökade sig.
Såhär kan det se ut när man leker med moster Emma.
 
  
 
 Nu ikväll ska jag iallafall lägga mej i jacuzzin hemma hos päronen, känner att det verkligen hade vatt skönt o avslappnande hehe. Hur ser din kväll ut?
Massa pussar o kramisar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0