Vilken resa...

hell of a ride... ahh så kan man sammanfatta resan upp till Eskilstuna :) Det är inte kul nånstans alltså att åka minibuss tillsamans med fjortisar.. mamma mia.. den ena värre än den andra, skvallret bara spottas ut ;) Man får höra det ena och det andra. Ohhh kan rekomendera att inte åka i en trång  buss ihop med 6 fjortisar..jobbigt att sitta flera timmar i en trång buss.. ohh fick ju fan ont i röven och ryggen innan vi lämnade karlskrona.  Vi stötte på farbror blå som stoppade oss på vägen, föraren körde för snabbt på en 70-väg.. inte ritkigt ok.. böter på 2000 kr.. tack gode att det inte va jag som körde.. :) Väl framme i Eskilstuna blev det slappe och kvällsbuffé på hotellet.. 
 
Alltså mamma mia, innan vi väl hittade vårt rum på hotellet.. fick rum nr 66 men alla tolkade det som rum nr 99.. hur fan lyckades vi!? Gick runt o gluttade flera flera minutrar. Stötte på en norrman som skrattade ihjäl sej, frågade oss nått i all hysterisk skratt, vilket resulterade i att vi inte ritkigt hörde vad han sa.. vilket ledde till att vi skrattade så att vi lipade... Vi trillade till slut in på rum 66.. Väl inne på rummet då.. va skrattet över ? nej nej.. Cissi fick för sej att möblera om i rummet mohahahah.. fotöljer flyttades i luften hit och dit och nu har vi väl hittat en fin lösning :)
 
Amen helt seriöst ni kan ju se er 3 virrhönor uppe på plan 2 på hotellet som i princip ligger i en hög o asgarvar o lipar vart annat :) Ligger just nu o kollar på Idol.. inte för att jag brukar kolla på det, men mina roomies vill kolla.. så istället sitter jag här o skriver i bloggen. Misstänker att det kommer bli läggdax tidigt ikväll, alla är toktrötta. 
 
Imorgon mina damer och herrar är det kl 13.00 som gäller, då ska det pangas. Får gå som det går, inga höga förväntningar med tanke på att ja inte hunnit träna så möe :( aj aj.. Kan ju inte göra mer än mitt bästa. Kan ju bli spännande detta. Sen är det licens, kläd och vapenkontroll på förmiddagen.. hoppas man går igenom utan problem. Imorgon ska jag nog ta en promenad till gottebutiken, om jag är sugen på gotte dvs.. inte käkat en ända gotte idag, duktigt va!? Får nog se hur det går, brukar påverka gottesuget, inte sant? 
 
Hoppas din dag har vatt kanon. Massa pussar o kramisar från en trött tösabit. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0