vågade

Idag har jag jobbat, som jag nämde i tidigare inlägg :) Efter jobbet va det meningen att ja och syrran skulle gå o träna men planen sprack ;) Blev träning hemma istället. Sen stog jag i valet och kvalet. våga, våga inte, våga,våga inte... kollade lite på badkaret o sen så jädra tog jag sats.. här skulle det minsann badats. Blev ett snabbdyk, rädd sen att grannen skulle komma upp o knacka på.. ahh va vet jag! Har ju inte fått några vidare direktiv gällande att använda vattnet osv.. jävla läcka o rackans sega hyresvärd. Fick tag på nån tjomma igår o de skulle snacka med hyresvärden o att jag skulle höra av mej idag.. ah ok, mailar dom med tanke på att ja inte har tid att ringa på arbetstid då de har telefontid.. mm vad fick jag för svar?? jo att jag skulle ringa mellan 9-11.. amen kom igen... vafan kan man inte ge ett snabbt svar på mail för.. bra tid me. fyfan! Aja, hyresvärden sa att han skulle höra av sej till mig när han visste nått.. ahhh kul att det kommer ett samtal från honom då!!? sjukt! Tror aldrig det kommer ett samtal! När ska badrummet bli totalrenoverat... väntar o väntar... plötsligt händer det?!
 
Imorgon skulle jag vatt ledig, men får hoppa in eftersom en kollega skulle på begravning.. kortdag, så det gör ju ingenting.. Lövly! Ska hem o koppla av sej, laga lite fredagsgotte.. Vad sägs om inbakad fläskfilé, potatisgratäng, trattissås o sallad m.m. inte fel va!? 
 
Nu ligger ja i morgonrock på soffan o slappar, kollar på Bergs bärbara :) Morgonrock o mjukisar, finfint! Upp 04.30 imorgon.. burr, vinterjackan på! Va lite småruggigt idag måste ja säga.. vem vet, kanske kastar på mej ett par raggisar i farten ;) hehe 
Sov gott sen mina änglar <3 pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0