träning

Jobb jobb jobb idag har man fan kännt på att alltså, nästan hela barnaskaran inne, rättare sagt 22 av 23 barn.. Jeees! Idag har man vetat att man levt. Tack gode att jag slutade tidigt! Efter jobbet idag passade jag på att säga hej till papi och Alicekatten <3 
 
Dagens lilla träning: 2 x 20 min PW i lutningsintervaller, 15 min spinning.. sen började mina mage göra lite småont igen... märkliga magkatarrsmage eller vad det nu än är, stressmage kanske!?
 
Nu ska ja chilledilla lite här hemma o göra torkade äpplen i ugnen med kanel på, smarre :) Imorgon blir det upp tidigt som vanligt, slutar runt 16.. då tar jag helg :) wiiii.. Hoppas man får va ledig på sin lediga fredag för en gång skull... håll tummarna!  Puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0