planering

Så var det onsdag dårå.. vad har ja hittat på... Jobbat i vanlig ordning, planerat in en event för mej o mina damer till Juldagen. Kuligt värre :) Hade en trevlig träff med Martina och Ida o Aggebus <3 Åkte sedan hem.. och där blev jag lite rastlös så jag gick o tränade på loket. Men va sjukt omotiverad :( Mycket folk va det oxå, kunde knappt träna det jag ville. <men det fick bli lite bröst, mage och rygg. Avslutade med lite löpband( rask promenad med lutning) samt "trampmaskinen".. det fick va allt.. Får se om ja hittat nån motivation imorgon istället.
 
Just nu sitter ja o käkar kvarg o kollar på Grey´s  Anatomy... Spännande! Ska inte göra mycket mer idag, bara dega resten av kvällen, läggdax tidigt.. börjar jobba 06.00.. pust! Wiii fick syrrans julklappar idag, hihi ska slå in dom innan ja lägger mej.. kuligt det där med julklappar.. hyfsat lätt att hitta saker till andra, men när det gäller att önska saker till sig själv blir det knivigt.. hur svårt ska det vara!? 
 
Puss o kramisar på er 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2013-11-08 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0