Ohhh skönt!

Ohhhh vilken skön dag jag ska ha imorgon, min komp har gått igenom.. så imorgon ska jag bannemej vara ledig :) Sovmorgon o mys med Aggebagge bus.. Har satt henne som ledig i morgon från dagis så ska vi två ha en tjejdag <3 Vi ska gå på stan, fika o bara va... Låter väl inte helt fel va :) Välbehövlig ledighet från jobbet... 
 
Idag har jag jobbat halva dagen sen resten av dagen har jag vatt på utbildning inom jobbet, som handlar om pedagogisk dokumentation.. Kul att sitta med en massa kacklande kärringar som bara pratar om förr... fan kom igen, lär er följa utvecklingen säger jag då.. Slutade nyss utbildningen för idag, sitter hemma nu i mjukisar o lyssnar på när regnet slår mot mina fönster. Har även tänt en massa ljus, mysigt värre. Ska snart ta mig en kopp te och bara njuta av kvällen. 
 
Hur har din regniga måndag vatt? Massa pussar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en mysig kompdag imorgon. bara njut!!

Svar: Tusen tack ;)
Emsan

2013-11-04 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0