Nu får det va bra..

Nu har jag fått nog på min jävla mage, imorgon drar jag till hälsohuset för att se vad problemet är.. Hoppas de kommer fram till nått.. urinvägsinflammation eller nått i den stilen.. eller va fan vet jag, jag är ingen läkare.. men magen är som en ballong och det ömmar. De får väl ta ett par provet osv.. sen är det väl bara till att avvakta.. Hoppas de är bättre än vårdcentralen iallalfall.. där blir man ju behandlad som luft o får inte rätt hjälp. Om det är vila oxå som behövs.. ahh va ska man göra!? Jobba saktare? sluta tänka på jobb o skola? nä... men det är väl lite hektiskt till o från.. bara jag slipper denna oro så blir det bra.
 
Idag har jag inte bara gått o tänk på alla problem runt om en, utan jag har även hunnit umgås med min kära syster. Blev bland annat en långpromenad för att snacka av oss sen lite mys. Tycker det är viktigt att dela med sej lite löv till sin one and only siss... hehehe syrran ser fan möe piggare ut än en annan :) Ändå har hon jobbar 2 nätter i rad :) Gömde mej ltie för den förbannat kalla vinden me asg.. två slitna brudar.. Älskar dej systeryster <3
 
 
Imorgon blir det en ny vecka att se fram emot.. eller.. hmm som tur är har jag kortdag på jobbet.. skönt att inleda så. Hoppas tiden går snabbt som fan.. blir som sagt hälsohuset, laga käk o vila resten av den kvällen.. Kanske gå en promenad me ingenting mer.
 
Hur har din söndag vatt? Ska strax släppa in gosekatten min <3 Alisonbus! massa pussar o kramisar från en trött o sliten krake.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har d gått med magen stackare :(?

Svar: Well... Går sådär. Bättre iallafall... Magkatarr o nån stress antagligen . Bara att bita ihop. Nu blir d sovadax, upp 04.30. Pok
Emsan

2013-11-27 @ 12:57:09
Postat av: Anonym

Söta systrar :) är ni enäggstvillingar..? inte super lika ändå väl? :P

Svar: Hihi japp enäggstvillingar :) men otroligt olika personligheter :)
Emsan

2013-11-27 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0