Min lediga dag...

Började dagen med en snabbfika tillsammans med Ida och Agge innan vi gjorde stan. Ida hann vara med en liten stund innan hon skulle till jobbet.. det blev shopping o kvalitetstid <3 Hur mysigt som helst att få egentid med lillskruttan <3 Det blev en klänning och bok till Agge o sen lite småsaker till mej själv :) Blev tokglad att de hade fått in de fina "lövfaten".. sååå lövly!!!!!!Passade på att käka sishi medan snorpan sov.. smaskens!
 
'
  
Ohhh erkänn att ni oxå blev betuttade i löven!? Just love them!
 
Nu ikväll lämnade jag tillbaka skruttan till pappa Martin. Jag ska sova på ön inatt, börjar tidigt som vanligt.. slutar även tidigt :) wiii! När jag slutat imorgon ska ja träffa Martina som kommit hem till Sverige :) <3 Ska fika med Ida och snacka lite, kanske planera lite julfest ihop osv, som det va innan.
 
Bada ikväll!? jovisst! Alltid mysigt att komma hem till päronen ;) Kvällsmat de lux oxå.. say no more..
Hoppas du haft en toppenbra tisdag. massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0