känns bra nu

Ohh va skönt! min mage har lugnat ner sig, känner inte av nån smärta alls. Va ju hos läkare på hälsohuset, o det visste inte vad det kunde va, kanske nått med tarmarna. jo men vilket fint svar. :) Kanske... kan ju säga att det va magtatarr from hell och irriterade tarmar. Tar omeprazol varje dag nu för min knepiga mage, men som sagt nu gör det inte ont iallafall. :) Försökt varva ner oxå, vatt hemma o vilat om kvällarna.. träningen har legat lite på is.
 
Kommande vecka blir det däremot träning, både på loket och skytte. Måste skjuta, har tävling nästa helgen, i Kinna. Ganska viktig tävling för min del.
 
idag på jobbet har jag och en kollega suttit med nytt schema som ska börja gälla nästa år. Ganska skönt! Slippa ha alla öppningar och även ledig nån onsdag och nån fredag, underbart! Så nu har vi nästan fått ihop allas schema. Så är det när man är jobbets lilla alltiallo, pyssel med allt. Efter jobbet kidnappade jag Aggebagge och körde hem till farmor och krister, mys <3 blev kaffe o fika :)
 
Nu ikväll ska jag ta det chili, ska sova hemma hos mami o papi. Duscha o göra mej iordning för imorgon. Får ju inte duscha/bada där hemma.. grannen blir så jävla tjurig när det läcker i hennes tak :) knas va :) Idag har jag valt färg på det nya golvet och väggen.. fick bli mörkgrått golv och pärlvitt till väggen. Hoppas på att det blir fint nu, de drar igång renoveringen på måndag.. Äntligen!!!!
 
Sitter o sneglar på en annan sida här, samtidigt som ja skriver.. juldekorationer.. ohh yes! Söker lite inspiration till att dekorera hemmet med där hemma. tips mottages :)
Ska göra en krans till dörren bland annat och lite grejer till ljusstaken. Älskar att pynta o pyssla. Ohh julkorten är i princip redo att skickas, ska ni skicka några kort i år? :) Tycker nog det är lite tradition o charmigt på nått sätt. Ohh jag blir alldeles uppskrivad då jag tänker på julen, allt som ska göras.. julmaten, pyssel, pynt, julgotte som ska göras o bara umgås med familjen addams.. Blir jul hemma som vanligt hos mami och papi med den närmsta släkten med respektive. Men en fråga som dagligen kommer upp i huve, när fan kommer snön? Vill ju ha snö till julafton iallafall ;) Pulkåkning o åka spark.. ohhh man blir som barn på nytt.
 
Hur blir din jul i år? Några planer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0