jädra bock!

Det är så underbart att vara ledig fre, lör och sön... Har både hunnit med att ta det hyfsat lugnt och plugga. Rättat en uppgift, gjort klart en uppgift som ska in nästa vecka, samt påbörjat en som ska in v 51. Gäller som sagt att köra på så man kan slappna av där runt juletid.
 
Idag klev jag upp runt kl 08.00 o käkade frulle tillsammans med mami sen blev det plugg plugg plugg. Nästan suttit med skiten hela dagen, förutom då jag var ute och tog en liten promenad för att rensa hjärnan. Funderar på att lägga mej i bubbelbadet här hemma hos päronen, välbehövligt om vi säger så.
 
Skrattade nästan ihjäl mig när jag skulle gå in i pappas garage för att kolla en sak, mitt framför nästan stog det minsann en bock..det ni! Inte varje dag man får se det :) Hahahha en granbock som ska stå ute på tomten nu vid jul *asg* blir väl en ljusslinga runt honom me, sjukt söt alltså.. Hemmagjord och allt :) Jädra bock <3
 

 
Imorgon ska jag nog inte sitta med några skolarbeten över huvudtaget, kommer inte längre med dom, behöver en bok som jag inte fått än. men är nöjd med vad jag hunnit med idag. Blir nog en långpromenad imorgon, lite träning sådär på en söndag skadar väl aldrig.
 
Sautan så kallt det börjat bli, kollade nyss på termometern som står i köksfönstret.. visade - 0,3 grader.. När kommer snön då? Är det inte snart läge för snön att komma? hahahah! Ska byta till vinterdäck nästa vecka, blir ett hemmabyte, leka bilmekaniker asg :) Alltså jag kan se kaoser framför mig när snön väl kommer, alltså att hitta en parkeringsplats vintertid på min gata, hjälp! Kommer förmodligen få köra runt hela staun för att hitta en bra plats.. Ni har väl fixat snöskyffel, annars är det kanske läge att skaffa det.. kommer ihåg förra året då skyfflarna var slut överallt :) Jag har en skyffel i min bil året om asg heheh den har visst råkat ligga där :) Räknar starkt med att gå upp innan kl 04.30 när snön börjat komma.. närmare 04.00 iallafall för att få värme i bilen och bli utskottad :) aja, en dag i taget, nu sitter ja bara o taggar o stirrar upp mej.
 
Nu ska jag gå över och mysa med världens bästa Alicekatt <3 Smoothie ikväll.. mumsfilibabba... hoppas ni haft en underbar lördag people!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2013-11-24 @ 01:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0