Halloween is over

Halloween är över för detta året, blev ingen maskerad för min del, förutom på jobbet ihop med kidsen.
 
 
 
Kände att jag inte riktigt orkar med allt :) Men det va rätt skön tatt ta det lugnt me... Hur va din halloween? Har inte lyckats plocka ut nån komp under höstlovet :( får istället passa på o plocka ut när jag kan.. hoppas på denna veckan, ska försöka hinna träffa en tjejkompis som kommit hem till sweden under en kort visit.
 
Ohhh denna kommande vecka säger ja bara.. pust! Tidigare öppningar.. börjar 06.15 varje dag :( pust... Det ska även hinnas med utbildningar, träningar, kvällsmöten osv.. såhär såg d ut tidigare i veckan..
 
 
 
 
Ikväll har ja börjat smygjulpynta... Va lite sugen på att köpa en minigran som man kan ha i kruka, men kanske lite väl tidigt :) hihi..Tidigare idag hann jag me att lägga mej i kärringgrillen,,mmmmhmm säger ja bara.. tokskönt! Får blir flera gånger :)
 
Tävling om 2 v.. måste hinna skjuta lite... på tiden hehe. Ska upp till Eskilstuna då... Nu mina damer o herrar ska det kollas film. Hoppas du har det supergreat. Pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 bilder wieee söt!!!

2013-11-04 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0