glömde

Ohhhh hur kunde ja glömma skicka in ett arbete!? Mycket uppe i knoppen som snurrar runt...Skola, jobb o träning.. just nu är det mycket i skola o jobb, resten har liksom kommit efter lite. Mitt skolarbete har vatt klart länge, bara att ja glömt skicka in det.. pust. Så kan d gå, behöver nog sitta nästa vecka med lite grejer som ska in fram över, lika bra.. NU i veckan är det sjukt mycket på jobbet o sjukt mycket i skolan, samtidigt måste jag hinna träna skytte, tävling i Eskilstuna.. viktig tävling för min del. Planering! Nästan blivit lite skoltrött :)
 
Blev ett par nya darlings på stan idag, strl 36.. hihi små fossingar ... sweet! riktiga mumsbitar <3
 
 
 
 
Resten av dagen ska ja försöka planera lite inför kommande vecka osv.. får se om ja kanske tränar idag eller tar det nästa vecka då eventuellt motivationen finns på plats. Hur har din lördag vatt änsålänge? tips på vart man kan köpa stora lyktor?  Vill ha nuuuu när det e mörkt o allt ;)
 
Blir nog ett glas vin eller två ikväll för att lugna nerverna.. Puss o gull <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajaj med arbetet :S. Snygga skor bruden ;)

Svar: AHhh jag vet :( ahhh finfina skor :)
Emsan

2013-11-14 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0