fick bli loket idag :)

Jaha då var det tisdag.. Hoppas veckan går snabbt alltså, så trött o seg.. o min jävla mage är igång igen o krånglar verkar det som, förhoppningsvis blir det väl bättre snart.. Idag har det iallafall vatt lugnt och behagligt på jobbet, inte varje dag :) Efter jobbet idag körde jag faktiskt till loket, japp tro det eller ej, kändes som det va sjukt längesen man va där.. ni vet varför.. Idag blev det ingen styrka, men fick bli en PW på löpbandet med lutningsintervaller i 40 minuter , lagom svettigt.. Avrundande träningen med 15 min spinning hehe samtidigt som jag läste en skvallerblaska :) Orkade inte mer än så idag, ingen motivation, men det är alltid nått. 
 
Har precis kommit hem, funderar på vad ja ska hitta på nu.. slappa kanske!? mm o packa träningskläder eller nått.. eller om det är fint väder kanske jag ska springa eller gå en runda.. Sjukt jobbigt för knäna att springa omkring o se hurtig ut, men va gör man inte.. :) Slutar tidigt imorgon :) 
 
Hur har din dag vatt? Nu mina damer och herrar ska jag moffa ner mej i soffan en stund innan d blir rally till affären för att handla lite av varje. Massa pussar o kramisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0