blä.. trött, sliten, oro.. allt.. knas

Nu börjar det bli lite småjobbigt med att hinna med allt...
Denna veckan har jag jobbat o slitit som ett jävla as, i vanlig ordning. Men igår, då va jag alltså på jobbet i 14h.. ni kan ju tänka er själva hur jag va när jag kom hem.. migrän, trött o allmänt irriterad på allt och ingenting. La mej nästan direkt 20.30 o vaknade som ett vrak idag.. omotiverad men ändå.. Skulle slutat 11.45 och sen tränat, men jobbade till 15.00.. pust! Lite extra money iallafall... Men har fått ont i magen, tröttheten som slår till, stressen bara knackar en på axeln varje dag. Har försökt lära mig koppla av, men wtf! Glömde ju lämna in en uppgift förra veckan, men den är fixad o nu denna veckan ska ja skicka in en annan djup uppgift.. får inte glömma... påminn mej!!! 
Imorgon jobbar jag till ca 16, måste träna imorgon me.. skyttet stämde sådär idag, kan bli lite bättring från min sida.. Sen ska ja packa all utrusning så det är klart till på fredag, ska ju till Eskilstuna o tävla. Mmm lite ångest o osäkerhet på mig själv o min kapasitet till att leverera med tanke på allt runt om... får väl gå som det går.. 
Packade kläder, badkläder o allt som ska med till i helgen, hoppas nämligen på att man hinner med en runda på relaxavdelningen på lördagkvällen. Inte kul med oro, stress, ont i magen alltså.. tips? Tycker jag har saker hyfsat under kontroll ju, men ändå är det mycket. vill inte välja bort saker och ting, det betyder allt för mig... alltihop! 
 
Renoverinen har inte påbörjats här hemma än, tydligen kommer hantverkarna på måndag och ska enbart kolla på vad som ska göras.. o jag hoppas att de kommer påbörja med allt nästa vecka.. kom igen boys! Effektivt arbete nu vill jag se, inte några jävla kaffesumpsarbete.. morr! Jag får väl stå och styra upp även denna verksamhet.. :) Minisnuten Emma liksom.. moahahha bara passa er! Enligt gubbarna är det golvbrunn, matta och nån vägg som ska fixas.. kanska ska se till att ha en före och en efterbild.. kan ju fan inte bli sämre iallafall. :)Stör mej dock lite på hyresvärdens kommentar ang att använda toaletten.. Tvätta får man inte göra, kanske i den occuperade jävla tvättstugan där det ej finns tider, eller hemma hos nån släkting.. duscha o bada kan man glömma.. eller. ah! lyssna på detta.. duscha är ok, om man går ner till grannen o kollar så hon är hemma ifall det skulle läcka!! o då gäller det att man duschar försiktigt.. hmm vad innebär det? mängden vatten eller hur hårt o fort vattnet rinner ner i golvbrunnen.. helt jävla otroligt svar va!? Eller duscha på gymmet.. men kom igen, tänk om jag inte hade gått på gym.. helt otrolig.. visst blir man förbannad!! Ah orka! Hoppas de löser detta problem snabbt. slippa all oro.. aja..
 
Hur har din dag vatt? Inte lika mörbultad som mej hoppas jag. Ligger just nu i sängen och kollar på tv, zappar lite.. Laddar upp inför imorgon. Massa pussar o kramisar <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Svar: <3
Emsan

2013-11-14 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0