sprängande

ahhh alltså nu i flera dagar har jag haft sprängande huvudvärk :( Inte skönt alls. Tänk er en kombination av allergi, förkylning och en massa i huve, oro över jobb osv.. ahh det är mer eller mindre kaos i huve. Pluggandet gör ju inte saken bättre. Är så jävla trött på att nu, ska tenta av skiten på onsdag... nu får det bära eller brista. Har i alla fall pluggat som en tok, har jag blivit smartare? tveksamt... lite småskraj över att sitta i en sal igen. suck.. men men förhoppningsvis är det för sista gången :)
 
Hur har din dag vatt? Min har vatt ok.. Vatt på studiebesök på brandstationen/ambulansen på ön tillsammans med ungarna.. jössös va de tyckte det va skoj.. det va liksom 1000 frågor om allt och ingenting :) De fick prova hjälmar, sitta i brandbilen/ambulansen osv.. riktigt trevligt :) Fika sen vid havet.. ahh det va perfekt.
 
Slutade hyfsat tidigt idag, passade på att avreagera mig på gymmet ute på ön.. ensam o hög musik.. sweet! Idag fick det bli mage, armar och kondition.. kändes bra. Avslutade givetvis med en bra stund inne i bastun, lökigt värre! Men skönt att sitta där o koppla av.
 
Imorgon blir det jobb o sen hem o plugga.. fan känns inte som ja gör nått annat.. suck! vatt så osocial o bara isolerat mig här hemma för att plugga typ.. ohh på onsdag hoppas jag verkligen att jag ska kunna andas ut efter tentan.. skönt att få den ur världen.. Hoppas hjärnan är med mej...
 
I helgen ska jag, syrran, moster och mamma hitta på nått skoj ihop, kan ju bli kuligt :) nyfiken på vad vi ska hitta på :) Vad händer i helgen people?! Ahh ni vet ju vad ja ska göra förutom att ha skoj med mina damer..
 
Känns som ja hade kunnat lägga mig och sova redan nu, min Power är helt slut :( Slappe i soffan en stund, sen sova. Massa pussar o kramisar från en trötter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0