Powerpump o Core

Dagen har faktiskt gått oväntat smärtfritt från allt... Inledde dagen med mellanlandning hemma hos Ida och Agnes, riktigt mysigt! Lugn och fin morgon <3 Finns knappt nått bättre än att få gosa med en nyvaken trollunge, så glad <3 Kaffe, mys och frulle tillsammans med brudarna e inte fel :) Ahhh såhär kan det se ut på morgonen :) Gose, trots solen i ögonen.. 
 
 
Efter jobbet idag körde jag raka vägen ner till färjan, in till stan för att träna. Bokade mig på två pass, powerpump och core. Kändes helt ok efter de två passen, hoppas på lite träningsvärk... :) annars blir jag lite besviken. Imorgon får jag se om det blir träning eller bara slappetime ;) Träning i helgen, why not?!
 
Hoppas din dag har varit kanon.. Nu ska jag ta mej en dusch o sen fixa lite grubb till imorgon. Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0