mitt blonda jag...

Jag säger bara tusen tusen tack till Sanna <3 som hjälpte mig med håret. Jag skulle ju experimentera lite med mitt hår, ovanligt va? :) Men blev inte riktigt nöjd med mitt resultat så då kontaktade jag världens goaste Sanna. Tänk va fint att få tid så snabbt :) Det fick bli ljusa slingor <3 Blev minsann ett par hysteriska skratt och en himla massa kackel, tror hela Kalle K hörde oss när vi drog igång :) Hon skulle åka till Turkiet idag, inte alls avis ;) Bad henne njuta o sola för mig me :)
 
Såhär blev resultatet... vad tycks?!
 
 
 
Nu mina damer och herrar.. dags att göra stan en snabbis innan ja ska besöka familjen Addams <3 Hoppas ni får en kanonbra dag <3 Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint!!!!!!

Svar: Tack tack :)
Emsan

2013-05-11 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0