jobb, glad, träning o slappe..

Då har jag varit flitig igen, eller försökt i alla fall :)
Har jobbar o slitit som vanligt, lövly. Min dag började 04.30, då jag klev upp.. När klev du upp och vad har du hittat på idag? Jobbade till 16.30 o sen körde jag inom familjen Nordström innan jag skulle in till stan. Blev sådär tokglad när jag såg Aggebagge ta några steg ute på gräsmattan. :) Snacka om att smälta! Sen när hon tog ett par steg mot mig och ler o kramar om mig.. alltså jeeees, den känslan är obeskrivlig.
 
Väl inne i stan körde jag till loket för att träna :) Även idag fick det bli powerpump och core, lika kämpigt denna gången.. men gytt efteråt. Hoppas på ännu mer träningsvärk. Undra om ja ska träna imorgon eller om jag ska slappa.. hmm får se hur det blir. Går ju upp 04.30 imorgon me, så jag vågar inte riktigt lita på ifall ja har nån energi kvar :)
 
Nu ska jag kolla lite hockey och moffa ner mej i soffan... chilledill <3 Läggdax tidigt som ni förstår. Ohh, hela dagen har jag funderat på en sak.. eller haha funderar förjävla möe på allt och ingenting.. men ifall jag ska hitta på nått med håret :) Ovanligt va? Denna gången funderar jag på att göra håret ljust, lagom till sommaren!? Lite sugen, va tror du? hmm förslag?
 
Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande hur håret blir denna gång. Brukar alltid bli så snyggt och coolt ;-)./ Henke

2013-05-07 @ 08:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0