härlig kvällspromenad

hej o hå!
 
Dagen inleddes tidigt som ni redan vet :) Efter jobbet kände jag inte redigt för att träna.. näää inte såå sugen. Körde hem till Ida o Aggebagge som satt på gräsmattan o lekte.. Sötnosar <3 När ja vatt där 1h o lekt körde jag ner till färjan för att åka hem.
 
Väl hemma blev det till att tvätta och packa inför morgondagen. Passade även på att ta en långpromenad i det härliga vädret.. och japp, solen gassade minsann på bra även nu ikväll. Gick en runda på ca 6,4 km :) Lövly! Gick där i min egna lilla värld med musik i öronen.. kändes inte som ja gick så långt, men minsann :) Skönt! Kommer förhoppningsvis somna gytt sen. Det sa jag igår me, men det gick ju sådär.. tusan att man sover "käääst", knappt skoj att kliva upp efter en dålig natt...
 
Imorgon ska det ju bli sjörövakonsert med våra äldsta kids på förskolan, de som är 3-5 år :) Grymt! Hoppas på uppehåll... ahhh alltså förra året när vi va iväg med kidsen spöregnade det! mmm man va ju lagom blöt när man kom hem till förskolan igen :) hahah! mmm tur man hade mjukiskläder med sej till jobbet, så man kunde löka runt i det den sista stunden innan man skulle hem. Så det ska packas ner regnkläder, extrakläder o ett par rediga skor :)
Sent blir det imorgon me, 17.45.. segt! Får även komma tidigare till jobbet för att hjälpa kidsen o packa det sista där innan vi tar en promenad tillsammans ner till färjan o in till staun. Hoppas på en grym dag <3 Ska minsann leta reda på min pirathatt me, får inte glömma den :) Coola fröken, inte sant!?
 
ohhh nu känner jag hur bränd ja blivit.. burned as hell ;) hehe härligt! Kanske man får den där efterlängtade pepparkaksbruna färgen ;) eller rättare sagt lagt grunden inför kommande sommar. :) Hur har din dag varit?
 
Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redan brun och inte ens sommar ännu ;). Ska du ha någon semester lilla fröken? / Henke

2013-05-08 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0