1 maj

Jaha hur blev det med den där sovmorgonen som ja skulle unna mej.. ahh ok, jag vet inte riktigt vad klockan redigt va när jag flög upp ur sängen.. Men uret va säkert runt 07.00 mamma mia! Tänk er själva vakna till ett himla "tutelitutande" och trummande utanför sovrumsfönstret. Marinens musikkår! WTF! Visst de är duktiga, men... snälla inte kl 07.00 när man behöver sova och släppa allt.. hihi tittade ut genom fönstret o där stog dom, hmm länge och väl med en hel folksamling runt om sig o gluttade.. suck! Kan väl säga en sak.. att somna om va ju inte ens en tanke just då..
 
Klev upp och gjorde mig redo för att möta dagen. Cyklade ner till färjan så jag hann med 08.30 :) Ute på ön blev det mys med familjen <3 Hjälpte siss att hålla koll på Aggebaggebus medan fam Nordström passade på att klyva ved och stapla. Vi planterade även blommor och jordgubbar osv i det härliga vädret.. Inte helt fel! Tror tusan ja gått o blivit lite solbränd :) sweet! Som det ser ut som nu kommer det bli tokfint väder resten av veckan me.. ohhh värme <3
 
Åkte hem till mitt lilla kryp in så ja nyligen kom hem, skönt att komma hem och slappa lite :) Ladda upp batterierna till i morgon, då är det full rulle som vanligt. Efter jobbet imorgon ska jag nog hinna med o träna lite, yeah! Blir nog Powerpump och Core :) Får inte glömma bort att boka mej på passen imorgonbitti :) Ska bli gytt att röra lite på sej <3. Ska packa o göra saker redo till imorgon. Kanske blir en kvällspromenad later... Hoppas du haft en kanonbra dag!? Massa pussar o kramisar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0