walking dead

Japp så har jag känt mej hela dagen.. från morgon till kväll :)
 
Vaknade av ett mess runt 02 från goaste Helena som blivit sjuk.. :( Så då svarade jag på det o försökte somna om tills ja skulle upp 04.30 :) Kan väl säga att det tog emot att kliv upp och försöka peppa till inför arbetsdagen.. Två härliga människor som va hemma idag från jobbet, motigt.. mina gobitar. Kom till jobbet runt 06.00 o då blev det acion på mej.. på med musik, städa av lite snabbt, fixa schemat, umgås med trotsiga små onions :), ordna frulle så det va klart tills kidsen skulle trilla in i matsalen, föräldrar som gapar osv... Men såhär i efterhand är jag grymt nöjd att ja rodde båten i land om ni vet va ja menar. Vart en otroligt seg dag, lång om inte annat.. Blev tvungen att jobba över 45 minuter.. och det va verkligen världens längsta minutrar på hela dagen, så klart!
 
När ja väl jobbat klart körde jag ner till färjan för att åka in till town. Somnade nästan på färjan när ja passade på att slappnade av med lite musik i öronen.. väl inne i stan lämnade av lite papper hos bossen och där efter vidare till Loket.. ohh lite småkul att komma tillbaka efter att inte ha vatt där på ett tag. Oftast en massa trevliga folk.. Men va ju inte där för att kackla... som ja är rätt bra på tydligen. Idag fick det blir 4km intervaller, hehe o ja som har världens sämsta kondition o ett par knän som e sådär.. hehe men lyckades ändå.. bra träning! Blev även lite rygg och benträning me. Så ja kommer väl inte kunna gå imorgon :) Att ja bara orkade träna efter en sån lång dag!? *klapp på axeln*. När jag kom hem från gymmet blev det en varm och go dusch o sen soffläge med en stor skål med gröt. Mumma! Nu hoppas jag bara på en behaglig skönhetssömn innan det är dax att kliva upp 04.30.. igen! japp! Men imorgon ska ja bannemej sluta min vanliga tid, annars får ja tuppjuck! Blir skytte på schemat, efter jobbet.. gäller att ligga i ;) Hur har din dag vart?
 
Nu ska ja kolla på det okända sen blir det natti natti för min del. ZZzzzz Massa pussar o kramisar från en trött liten människa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0