Uppladdning...

Efter mycket kaos i mitt lilla huve blev planeringen ändrad in i det sista igår. Bestämde mig för att åka till sjumilaskogen(småland)  för att unna mej en sovmorgon, inför resan till Sävsjö. Vaknade tidigt 06.00 men låg ändå och degade mej i sängen till 7.30.. kände mej sådär tokutvilad, skönt att känna så. Åkte till Alvesta station, där jag sedan åkte vidare till Sävsjö. Alltså på tåget hade jag en utländsk man som försökte prata med mej hela tiden, läskig som fan va han me.. Frågade vart han skulle av och att det va olika mycket snö beroende på vart man kommer.. nähe!? Sen när han inte försökte prata med mej satt han o vrålglodde.. creep! När jag klev av skulle han försöka hjälpa mej med mina väskor. hmm nej tack! En redig kvinna reder sej själv!
 
När jag sedan ställde mej på parongen packade jag på mej alla grejer och började traska.. upp för en jävla trappa och ner på andra sidan för att påbörja min vandring till skyttehallen. Visst, inga direkta avstrånd, men varmt och slitsamt blev det. När jag kom fram till hallen insåg jag snabbt att crew med juniorer redan hade gett sej hemåt.. typiskt.. men men.. Gjorde klädkontroll och vapenkontroll innan jag kollade runt. :) Blev bemött på ett sjukt gulligt sätt av mina goa vänner, de tog min packning och parkerade mina grejer borta hos dom, supergulligt! Alltså det är nått charmigt med att komma iväg såhär på tävlingar, alla blir som en familj.. Alla förutom min lilla crew, men struntar i den crew:n... Blir jag bra omhändetagen av mina gobitar på skytteplatsen mår jag bra. <3 Fick till och med skjuts till hotellet, snacka om att bry sej! Tusen tack för det! Trodde fan ja skulle behöva sitta i hallen till kl 19.00 eller nått tills min crew anländer. Min "tränare" trodde helt seriöst att ja skulle möta upp dom i hallen, önsketänkande! *pppft* Kan inte de va gulliga mot mej så kan de inte räkna med att jag är det tillbaka. :) Precis som om ja skulle stå där med öppna armar.. ehh *asg*.
 
Just nu ligger jag på hotellrummet efter att ha vart i relaxavdelningen en stund, kände att jag behövde lite egen "space". Bra uppladdning! Solen sken, snön låg fint ute, det va tyst o lugnt.. O bastun fick en att bli alldeles förslappad.  :)
Ensam på hotellrummet me, lökarna har minsann inte hört av sej eller anlänt till Sävsjö än... ;) Antingen får jag Cissi på rummet ikväll eller blir jag alone :) Blir bra oavsett.
 
Hur har din dag vart? Alltså jag har funderat på att göra nått med håret igen, behövet nog ett pimp igen.. vad tro ni om denna? Funderar på om man ska klippa lugg på nått sätt eller behålla min låna lugg som man kan slänga upp :) moaha. Ahh hjälp mig att klura lite på detta. Förslag mottages ;) <3
 
 
Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0