ovant men kul

Ahhh idag efter jobbet va det då dax.. fara in till stan och göra den osäker.. Målet va att ja skulle shoppa loss, men är det inte typiskt!? Hittade inte det ja skulle ha.. eller nja till viss del, men ett par jeans och nån tröja hade suttit fint, men så blev det ju inte. Ist fick det bli en ny mascara, hårspray och en levande växt asg.. tusen tack Carro för att du pimpade till min växt! står stiligt nu i sovrummet o e allmänt glad i sin "kronkruka" :) ... och givetvis en ny frisyr.. Lite lökig, men jag älskar ju knasiga saker :) Tröttnar man på det där knasiga är det ju så enkelt att man bara kapar hela sidan.. tadaaa! Behöll min långa sida :) så man kan göra roliga uppsättningar, om man nu har tid med det nångång hihi. kanske locka det eller nått annat wild n crazy <3
 
 
  
 
jaha mina damer och herrar.. just nu har jag avslutat med jobbgrejerna.. Har suttit nu i 2h och arbetar med temat.. sakta men säkert går det framåt och bra hoppas jag på att det blir oxå. Ska snart ta och stänga ner allt här och krypa ner i min goa säng och checka ut för dagen :) Imorgon blir det en låååång dag, då menar jag lång! på jobbet runt 06.00 och slutar 17.45.. vi snackar timmar här nu alltså! Alot! Ska bli skönt att ta ut alla övertidstimmar i ledighet framöver :) När jag slutar imorgon ska ja eventuellt träna och sen bra chilledilla, lovar dock inte lova att ja ska träna, beror på hur möe energi duracellkaninen har kvar... Annars kanske ja tar 1h lunch istället och tar en promenad i det sköna vädret ;) Hur har din dag vart?
 
Mot sängen o skönhetssömnen... upp 04.30  :) Massa tokiga pussar o kramisar från mej <3 Sov sött people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0