OMG!

Idag har jag valt att sätta rubriker på dagens höjdpunkter.. eller ja... det som är minnesvärt...
 
Irritation i lägret: Ahhh just nu är det lite irritationer från alla håll o kanter.. Tanterna på jobbet påstår att de är trötta och förvirrade, men snälla nån!? Ni jobbar för fan nån timme om dagen.. (50%) Kom igen när ni jobbar 100% o får jobba övertid hela tiden. Blir så jävla trött på att höra dem gnälla, när en annan sliter röven av sej för att altl ska fungera. Idag tog jag och en kollega en långpromenad med halva barnstyrkan, va såååå skönt! Småkyligt, solen framme och iväg typ 1 1/2 timme med gobitarna.. Tror vi allihop som kom ut på promenaden njöt av lugnet :) Promenad, fruktstund och bus i skogen :) Awesome säger ja bara..
 
 
"Aspös dagis profil": OMG!!!! Nu när jag och de sista barnen skulle låsa skolan för idag, fick vi en chock! Ett av barnen pekade in mot skogen och sa: "Emma, titta! Varför står det två stora hästar i skogen? " Mamma mia, det va inte hästar iallafall, ÄLGAR! Två stora rackare! Misstänker att det är de två älgarna som har kommit och gått till o från sen i vintras. Verkar vara en yngre o en äldre :) När föräldrarna kom för att hämta sin barn stog de bara o glodde som fågelholkar! Undra om man möts av en välkomskomitte' imorgonbitti (älgarna)? så orädda! stora! o så charmiga! Som mamman skrev på min facebook... "Aspös dagis profil: Vildmarks dagis " :) Ahhh vi snackar allt ifrån spindlar, myror, råddjur och älgar... hehehe klockrent! Detta va liksom dagens lilla höjdpunkt! sötelökar <3
 
  
 
Home: Ahh nu är jag äntligen hemma efter världens längsta dag! Så har jag verkligen känt sen jag började imorse kl 06.00. Det har hänt mycket och jag har gått på högvarv som vanligt.. "jojjo". När sa kom ombord på färjan så blev ja sådär pangtrött! Med lite musik i öronen gick tiden ganska snabbt och framför allt när man orkar sjunga med *asg*. Ska ta mej en härlig dusch strax sen bara slappa resten av kvällen.. orkar knappt med mej själv :) så vila vila vila och läggdax tidigt! Sovmorgon imorgon ;) börjar inte förrän 7.15, det ni! Första sovmorgonen denna veckan. :)
 
Imorgon ska vi tydligen ut och äta med jobbet, men funderar helt seriöst att skita i det. Man ska orka me! Vill hellre träna o sen träffa världens goaste tjejkompis som snart ska flytta från Sweden <3 Kommer toksakna henne! Kommer kännas knas... hur har din dag vart?
 
Massa pussar o kramisar från en trötter <3

Kommentarer
Postat av: J

Så verkar det vara inom kommunen... why? I don´t know.
Likaså där jag är nu

Svar: ohhh visst blir man trött på att?! Får försöka koppla bort allt när man kommer hem, men lättare sagt än gjort. Segt.
Emsan

2013-03-13 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0