mycket just nu...

Tjenare mittbena vilken träningsvärk jag har idag, tränade ju hårt igår. köttade lite styrka och kondition, känns finfint i de små musklerna som finns. Blev rygg, bröst, mage och avslutade med 30 minuter crosstrainer.. mmm kändes bra efter träningen :) Gick och la mej tidig igårkväll... för att idag klev jag upp 04.30... mamma mia! Lite småseg när ja kom till jobbet...
 
Det känns att man saknar två härliga kollegor på jobbet, känns som man sliter o sliter... O gör jag inte de saker jag ser som behövs göras, blir sakerna inte heller gjorda.. för de andra kollegorna verkar inte ha tänket eller rutinerna med sej i huve. Ahhh idag fick jag reda på att min ena kollega kommer att vara sjukskriven i ca 1 månad pga hennes mage :( Fan, känner mej som bossarnas boss där ute... Visst att man har en vikarie som försöker göra sitt bästa, men det är ändå inte samma sak.. suck! Jag är helt slut när ja kommer hem alltså. Långa dagar o sen har man lata andra kollegor som har svårt att ställa upp... Vissa dagar när jag kliver innanför tröskeln på jobbet känner jag följande.. "The bitch is in the house"... Bara till att göra det man ska o resten kan man försöka deligera ut. Att jobba för två är ingenting att rekomendera... snittat 10h om dagen de denna veckan eller nått.. Lite mildare nästa vecka iaf, men ändå en massa som ska göras. Man är lite överallt! Jag jämför mej själv med en jojjo.. snurrar hit och lite dit.. effektiv som få!
 
Nästa vecka kommer det bli mycket skytteträning efter jobbet, SM närmar sig och då vill man ju helst att formen ska va där. Idag va jag nere i hallen och tränade... alltså.. är varken kroppen eller knoppen med dej så är det ju ruskigt jobbigt att prestera :( Så imorgon blir det träning iallfall, trots att ja hade lovat mej själv att ja skulle ta en lugn dag efter jobbet.. imorgon är det 7.15-17.15 som gäller... men orkar man och känner att man behöver, så gör man det!
 
I helgen efter tävlingen ska jag ta det lugnt, känner att ja är lite i behov av det. Ska till och med försöka ta sovmorgon, det ni! Denna veckan har ja ju klivit upp aptidigt... ska bli en riktig utmaning att försöka vila ut, inte redigt min grej men ska helt klart göra mitt bästa. Är det fint väder ska ja bannemej ta en långpromenad och rensa hjärnan lite.. mycket just nu som snurrar runt, som ni säkert förstår...
 
Hur har din dag vart? inte lika dryg som min hoppas jag!? Nu ska ja inte sitta här o klaga.. jädra klagomur idag, men så får det va ibland.. Nu ska ja hänga lite tvätt och sen chilledilla lite framför tv:n... ha det supergyttans! Massa pussar o kramisar från trötter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0