lövly day

Ahh vilken lövly dag det va igår... Blev en tripp till Kalmar ju... frullestopp påvägen dit :) *hihi* sen va man minsann redo att shoppa. Gick på stan nån timme och hittade lite allt möjligt.. Present till min underbar mami, kläder till mej och till mosters älskling, present till syrran hahahaa tänker inte säga mer om det ifall hon nu läser min blogg :)
 
Här kommer två av mina många köp.. de va såå bekväma och svala och ahhh alldeles underbara :) Det är ju förbövelen livsfarligt att gå på stan ibland... ni vet då när man verkligen hittar allt som tilltalar en.. mmmhm då gäller att hålla tillbaka :) hihi har även börjat kolla ut lite presenter till man fyller år, pappas önskan ;) hihi så ögonshoppat har ja minsann me gjort :)
 
  
 
Det blev det även lite lunch på stan.. Ahh alltså ja har ju hört att sushi är nått man antingen ogillar eller tokgillar, jag är placerar mej nog under den kategorin som tokgillar det! Va häftigt... Kommer lätt käka det igen :) <3 mumma!.. Efter stunden på stan åkte vi ut till Ikea.. ohh yes även där blev det lite grann.. hmm typ köksredskap, ljus, handdukar, tallrikar, skålar (ville ha fler av de ja hade hemma) ahh lite smått o gott <3 Fick minsann bli en fika inne på ikea.. kaffelaffe, saft och en superdupergod liten kaka.. Allt för att behålla humöret och shoppingsuget uppe asg. Blev inte sådär överdrivet mycket, kände mej nästan som en karl efter ett tag.. ni vet att man liksom gett upp hehe.. "nu får det va bra" ;) hehehe! Överlag va det en riktigt bra dag <3  Kan ju säga att ja somnade som en stock efter allt.
 
Idag när jag klev upp, packade jag presenter och kläder osv som ja skulle ha med mej ut till ön idag! Kalas ju! Hipp hipp hurra för världens bästa mamma idag! <3 När allt va inpackat i bilen fick det bli en runda ner till skyttet :) Inte en kotte där nere, shit va skönt. Dum som jag är hade jag glömt käka frulle, så koncentrationen va väl sådär.. lite skallebank.. men kunde leva med det. Skjöt på 40 minuter, lagom! Fick ihop 409.7 (392), men sådär efteråt hade det vart smart att ha nått i magen innan, kunde rättat till småfel osv.. men är det träning så är det, bara till att rätta till att nästa gång. Bara man är medveten om vad man gör som är tok, eller vad man gör som är bra. :)
 
Just nu har ja tatt mej en alvedon och en stadig frulle :) gröt! Ahhh känns som ja börjat lära mej käka d utan att må dåligt. Innan tyckte jag att det va sååå obehagligt hehe men nu är det riktigt gott och så håller man sej bra på det, iallafall jag ;) 13.30 blir det färd till ön, så alla goa människor där ute :) Blir en mellanlandning hos familjen Nordström innan kalaset.. mysepys! <3 Hoppas ni allihop får en kanonbra dag. Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0