Lite nytt

Idag har det varit en lugn och go dag på jobbet. Vart på långpromenad och busat med alla trollungar <3 Efter jobbet mellanlandade jag hemma hos syrran som bjöd på kaffe i solskenet, lövly! Blev givetvis en massa pussar o kramar på min lilla gobit Agge <3 alltid likaglad och tokig när hon ser mej hi hi ;)
 
Efter besöket blev det skytte inne i stan, gick som sist typ.. mer skytte blir det under veckan. Shoppingnerven högg till efter ett tag.. idag fick det bli träningskläder :) Alltid kul med lite nytt, va en del att välja mellan.. men till slut blev detta resultaten :) Sköna att ha på sej och jag säger bara.. mumma! Imorgon blir det träning, då ska det invigas :) <3 Längtar!
 
 
 
 
Hur har din dag varit? Nu ska ja ladda mina batterier inför imorgon.. sovmorgon ;) börjar inte förrän 07.15 :) 1h gör mycket ibland, framför allt då när man har stängningen. Är helt slut nu och mitt tålamod är inne på sista refrängen.. min dator har blivit så seg :( psykbryt har vart nära flertal gånger nu under kvällen. Ska se om ja kan göra nått åt detta, för så kan det inte va..En stor tallrik med gröt och äppelmos nu o sen invänta att cougar town ska börja :) wiii! Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0