hur kunde det gå....

Efter ett 10h jag pass på jobbet, gav jag mig fan på att ja skulle träna skytte... vilket jag även gjorde :) Tränade som fan rent ut sagt.. Passade på att skjuta mina två omgångar + en träningsomgång som jag egentligen skulle skulle skjutit imorgon förmiddag.Grymt nöjd med mina resultat trots en del knasskott, man kan inte klaga med tanke på hur långa dagar ja jobbat.. Som sagt slut i kroppen och knoppen. Men idag stämde det och 411.4 (träningen, tangerade swe cup resultatet), 410.5 & 411,2 som tävlingsresulat..  sweet! Hur kunde det gå så bra då? Med lite jävlar amanna kommer man tydligen ganska långt. Alltså efter denna extrema vecka, känner jag att jag verkligen behöver ha hela helgen för att vila upp mej för att orka med nästa vecka, som är snarlik denna. Nästa vecka är extremt viktig för mig, då är det nämligen hårdträning inför SM. Då måste allt klaffa eller att ja behåller formen som jag har just nu. :) Ska faktiskt säga att jag är sådär toktrött efter all ansträngning, ska strax hoppa in i duschen är det tänkt.. men först ska ja glutta klart på gladiatorerna, för det kan man minsann inte missa :)
 
Hur har din dag vart? Bra hoppas jag. Imorgon ska ja bannemej försöka ta en riktig sovmorgon, kan bli en utmaning. Vad händer då för min del imorgon om jag inte ska skjuta.. Bara ta dagen som den kommer, andas lite o göra precis vad jag vill och känner för :) Nu blir det chill...
 
Massa pussar o kramisar från en tröttis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0