ett litet ryck

Ahh idag efter jobbet fick jag mig ett litet ryck.. Påsken börjar närma sig,, ohh yes! Stannade till hos syrran lite snabbt innan ja skulle åka in till stan.. Blev bjuden på våfflor, tydligen våffeldag he he... sen klippte jag av ett par björkgrenar, för att här skulle det minsann pyntas där hemma. Nu står påskriset i en hög vas här hemma, inget vatten i dock, jävla pollen allergisk, framförallt björk, är det inte typiskt!?... men är det påsk får man fan stå ut.. :) Blev lite färgglada fjädrar i, påskgotte osv.. Sweet! När ja väl va klar med pyntandet fick det även bli lite städ... bäddat rent, tvättat, dammsugit, dammat, skurat o lökar.. :) Tänk va inspirerad man kan bli av jobbet.. har börjat pynta och pyssla lite där... :) Kul ju! *fniss*
 
Ohhh imorgon efter jobbet gäller det! Ska göra stan och sedan klippa mej.. men jössös, lite beslutsångest hur ja ska klippa mej ;) men det lutar fortfarande åt nått i den stilen som på den bilden ja la upp för nån dag sen..  ;) älskar knas saker alltså ;)
 
Hur har din dag vart? Ikväll blir det nog läggdax tidigt, ska upp 04.30 igen.. heja! Tur det börjar bli ljust när man kliver upp så man slipper gå upp "mitt i natten" :) Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0