Baaaah!

Ahhh kan inte förstå vad jag får all energi ifrån?! Idag vaknade jag vid 05.00 men låg o degade o halvsov till 06.00. Gick då upp och kollade ifall det kommit nån snö, nje men däremot såg jag att min tantcykel som stog parkerad utanför hade vält, suck! Började sedan tänka.. hmm när va det farmor skulle komma hem? idag? imorgon?ahh snabbt gjorde jag ett val att ta bilen till jobbet och shit vilket bra val jag gjorde! Farmor kom hem och hennes bil fick tillgång till garaget :) Sedan lagom när ja kom till jobbet började det vrålsnöa.. jössös va bra beslut :) Slutade runt 17.30 idag och körde raka vägen in till staun för att göra lite nytta till :)
 
Blev lite tvättning och träning :) Tvätten skötte sej själv medan ja tränade. Idag fick det bli rygg, ben, lite mage och avslutade med 5 km (34min) på löpbandet *baaaah*... fyfan sprang så ja nästan svimmade ;) yr, blodsmak och toktrött.... men är nöjdare än nöjdast, bra månsson <3 minskade ändå 2 minuter sen förra gången ja sprang 5 km intervaller. Kommer väl ha superträningsvärk i benen o ont i knäna, men lätt värt det... snart beach 2013, gäller att ligga i!?
 
Vad händer imorgon då? Jo full rulle som vanligt för min del. Upp 04.30 o jobba till 15.00 o sen ha möte 16- ca 19.. så ahhh ja kommer väl va dundertrött imorgon... mycket just nu på jobbet oxå.. behöver inte säga mer om det. Får se om ja kanske går en hurtig promenad innan mötet, om det inte är snöstorm alltså ;) eller så trotsar ja vädret. Hur har din dag vart? O hur ser morgondagen ut? Nu ska ja chilledilla lite innan det är dax att krypa ner. Massa pussar o kramsisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0