Äntligen fredag

Ohh mamma mia va jag har varit trött idag.. Uppstigning 04.30 tog emot, inte så konstigt va? Åkte ut så jag va på plats kl 06.00 :) Såhär kan det se ut när man sitter i bilen tidigt på morgonen och lyssnar på lite musik.. Hmm synd att bilden blev lite suddigt, men det va sautan va månen lös upp :) Vackert men lite småcreepy ;) <3
 
 
Tröttheten har liksom hängt i hela dagen... men trots lite trötthet fick det bli träning idag. 45 minuter på crosstrainern, mage och lite armar.. Va ju tokmöe folk, ehh pensionärer på gymmet.. kanske man inte kan tro, men jag lyckades komma dit strax innan dom.. Ohh sötelökar! Man kunde dock inte träna det man ville idag, men nöjd ändå :) Efter gymmet åkte jag hem till stan för att ta helg.. Väl hemma blev det diskning, tvättning och städning... det va ju lika bra att ta ut sej innan man skulle dega till... mmmmhm, det jag ska säga nu.. har inte hänt på länge.. men jag lyckades "somna" (hör tv:n men är i djup vila) ahh ni har säkert vart med om liknande situation! Vaknade sen med skallebank.. tack gode för alvedon/ipren ;)
 
Nu kan allt bara bli bättre... Det är fredag och vad innebär detta.. jo.. gladiatorerna.. men sen har vi ett problem.. det är ju Men in black som fredagsfilm.. beslutsångest.. :) kan man zappa? hehe är det verkligen ok? :) Men med trevligt sällskap så kanske vi kan göra sten sax påse om vilken kanal vi ska kolla på. haha. Imorgon bär det av mot kalmar. yeah! wiiiiii! Ikea och göra staun o sen bara ta dagen som den kommer.. känner på mej att det kommer bli en kanonbra dag :)
 
På söndagen sen blir det kalas, för världens bästa mami <3 Nu ska ja moffa ner mej i soffan och ladda för morgondagen :) shoppingnerven längtar... men den får hålla sej ett tag. Hoppas din dag har vart bra. massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0