vilken vändning!

Ohhh idag fick jag ett lättande samtal på jobbet, det va chefen... Hon låter mig få stanna minst 1 år till. Kändes som om den där klumpen i magen och det där som tyngde mina axlar försvann för denna gången. Allt känns så mycket lättare nu.. *pust*...
 
Sen är det sååå skönt me helg! Ska verkligen försöka vila ut :) Bara ta dagarna som de kommer. Jag vet i alla fall att jag ska åka ut till ön imorgon, umgås med syster med familj och kolla på fotboll o skoja. Ska nog försöka träna lite me, tränade igår .. känns minsann idag. Körde mycket armar och mage... Imorgon ska det nog bli mage och lite blandat :)
 
Vad har hänt för eran del? Nått skoj som hänt på sistone? Pust, så trött, ska ta mej en dusch o dra på mej lite slappekläder innan det är dags att sussa. Men.. har fastnat framför tv:n. "Campa i klaveret", nån svensk komedigrej.. 
 
Alltså, nu på de senaste dagarna har man fått sova med öppet fönster, svettas fan ihjäl... Nästan bud på att sova.. ahh.. med mindre kläder på sej ;) *fniss*. Nått kallt o dricka nu kanske?! Mmmmm kommer somna sååå gott efter denna dag...
 
Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: henke

Wieeeeee grattis!!!! Fan va gott!

Svar: Hon börjar med 6 månader tillsvidare, sen får vi se.. Ett himla spökande ang anställningar osv. Men får va glad för d man får. Hoppas på att kunna plugga samtidigt :)
Emsan

2013-06-14 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0