pausa hjärnan!?

Amen snäll nån, det är helg ... kan inte min hjärna ta det också?! Bara ta en paus.. tydligen svårt det där med att koppla av. Vaknade till o från.. första gången jag kollade på klockan va hon väl runt 06... sen började torktumlaren (jag) att snurra o snurra tills jag inte orkade mer.. Klev upp runt 08... började dona med saker i lyan, drog på mej träningskläder och gjorde mig sedan iordning för att ånga på gymmet. Körde bort och det va lugnt och skönt på gymmet. Lite musik i öronen o sen dra igång på crosstrainern :) svettigt värre, blev sedan överkroppen som fick sitt idag. :) Blev bara 1h sen tyade jag inte mer.. Gick sedan upp o duschade o drog på mej slappekläder... sedan körde bilen ner till färjan.. pallade inte sitta hemma o löka hela dagen så det fick bli en mysdag på ön.
 
Blev till att hälsa på päronen, farmor och familjen Nordström <3 Alltså det är synd att klaga, men fyfan va klibbigt det har varit idag!! svettigt och instängt! Otäckt! Trodde minsann att det skulle bli ösregn och åska, men va hände? ovädret kom aldrig över ön, hehe den gick runt.. bra där :)
 
Just nu är jag hemma och lökar, eller nää löka är fel ord.. jag pluggar(nervös), städar och ahh lite av varje.. Ska snart förbereda inför morgondagen. Då blir det jobb och upp före tuppen. Ska upp 04.30... sweet! Hoppas man sover bättre inatt, annars är det ingen idé att gå o lägga sej.
Hur har din dag vatt? Hoppas du/ni somnar gott sen.
 
pussilipuss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med sömnen. lite vin kanske kan hjälpa :-)

Svar: En redig stänkare hade vatt nått :) tssss
Emsan

2013-06-03 @ 10:32:34
Postat av: Anonym

Får väl klara veckan genom att se fram emot d till helgen :-). Gör du något bra för att slappa? /H

Svar: Jag tar helg imorgon efter jobbet, tenta ons och sen ledig :) kompar... inte helt tok.. då blir det en stänkare o bara vila på d sen :) hehe bra plan va? Jag är ursel på att slappa.. men hmm ska försöka göra saker som ja tycker är roligt... inte tänka så :)
Emsan

2013-06-03 @ 17:15:10
Postat av: Anonym

Gör du rätt i. Du förtjänar det :-). / H

2013-06-03 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0