mental träning...

Ohhhh gäsp! Redan trött som ett stolpskott! Intensivplugg e inte min grej. Har pluggat sen ja kom hem från jobbet. Ahh vill man klara nått får man fan ligga i. Så trött på skiten så det inte är sant. Men på onsdag kväll ska jag bara försöka andas ut, bara va :) Bra va :) Ledig resten av veckan sen.. då blir det träning utav bara helvete. :) Det är aldrig försent att träna inför beach2013 va?! ;)
 
Vad har me hänt idag då? hmm inte så mycket att skryta med precis. jobbat o slitit.. Vart sådär tokvarmt i Kalle k, säkert på fler ställen, men idag har skolgården verkligen kokat.. jobbigt, nästan så man hade önskat att man hade kunnat gå runt i hmm lite mindre kläder.. typ badkläder o löka med kidsen :) slänga sej i en badpool osv.. d ni! Det skulle vart nått :) Men så va inte fallet idag. Imorgon ska ja bannemej ta med mej mina jeansshorts, va lite lökigt i baggerjenas i över 30 grader... mmm..
 
Nu ska jag ta paus i pluggandet och ta mej en stor kopp T, läggdax tidigt ikväll, upp 04.30 imorgon, full rulle som gäller.. slutar i bästafall min vanliga tid o då ska ja plugga o sen förbereda mej mentalt inför onsdagen.. :) Ahh vet inte när jag satt i en tentasal senast.. men det är läskigt som fan.. ingenting på väggarna, tyst, klockan som tickar och man känner sej iakttagen.. men hoppas på att det går ganska smärtfritt så ja får komma hem snabbt. Annars är tentan mellan 14-19... kommer fan va slut i knoppen.. Alltså det där med mentala biten, det är nog fan nått man borde jobba på.. viktig bit som man ibland tappar.. se en positiv bild framför sej, kunna koppla bort allt annat som inte är väsentligt och ta det chili...
 
Händer det nått speciellt under veckan people? Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju redan i form för beach 2013 ;-). /H

2013-06-03 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0