Lövmarknaden...

Jaha då va det redan dagen före midsommar, tiden går så ruskigt snabbt. Vad händer idag då?! Jo jag ska jobba fram till lunch sen tar jag o kompar resten av dagen. Ska gå lite på lövmarknaden tillsammans med min kära syster o en tjejkompis till. :) sen åker syrran o jag ut till ungakär för att fira midsommar :) blir hela familjen Nordström med vänner <3 mysigt! Hoppas dock att vädret håller, som det ser ut ska det bli hagel o drivis... Nää där tog jag i... Men regn o åska.. Wtf!! Är det inte en klassiker?! Alltid regn på midsommar. Men det kommer bli tokmys ändå. Jag kanske aka börja småjobba lite på loket me framöver, då jag hinner :) ska bli skoj... :) kanske kommer bli mer till våren eller så.. Jobbar redan 100% nu ju, lite ledigt måste man me ha. Men kul med lite nytt me. Kommer isåfall bli lite helger o så :) Vad händer på din/ er midsommar föresten?! Tell me. Vi ska klä stången :) dansa, leka o bara njuta... Haha inte låta vädret sätta krokben på oss. Ha en toppenbra dag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0